Klantenportaal MyFP

Nu voor alle PostBase-klanten

Het ondersteuningscentrum voor uw PostBase-frankeermachine is nu 24 uur per dag geopend!

Op het MyFP-portaal krijgt u direct toegang tot uw accountgegevens, contactgegevens, bestellingen, facturen en contracten. Met uw klantnummer kunt u vanaf nu uw R-pin voor de eerste registratie opvragen en u op elk moment aanmelden op het portaal.

Snelle hulp bij storingen

Bij storingen aan uw machine biedt het MyFP-portaal een snelle manier om het probleem op te lossen. In de FAQ's vindt u passende hulp-tips en kunt u aan de hand van de zoekfunctie voor diagnosecodes snel de juiste oplossing vinden. Breid de functionaliteit van uw machines uit en bekijk op elk moment de actuele status, het vulniveau van de inktcartridges, uw portokrediet en het resterende beltegoed.

Opmerking: uw R-PIN vindt u ook op uw orderbevestiging als u een PostBase hebt gekocht.

Login MyFP (Nederland)